Translate

Saturday, July 23, 2016

Omiljene serije - part 2


Hi!
Vec sam pisala jedan ovakav post,ali te serije više skoro da i ne pratim,jer su vecinom sezone zavrsile i sad sam puna novih serija!

Šta ima kod vas?

Ugl. ovdje se nece pominjati serije iz mog proslog posta sa serijama koji sam napisala dosta davna,kao i post sa DC Comics serijama.Pa hajde da pocnemo!

1.Scream
Naime,u seriji se radi o grupi tinejđera iz srednje skole koji pocinju biti proganjani od serijskog ubice.Nakon sto u prvoj epizodi ubije Ninu,njihovu ''zlu'' prijateljicu ubica pocinje zvati i slati poruke glavnoj junakinji Emmi,a zatim se baca na ubijanje jednog po jednog njenog prijatelja.

Serija je predobra.Prvu sezonu sam odgledala za jedan dan samo kako bih saznala ko je zapravo ubica.Trenutno se emituje druga sezona sa još jednim ubicom,tako da vjerujem da ce biti nesto neocekivano i naravno uvijek je onaj na kojeg najmanje sumljaš.

Ocjena:10/10
Omiljeni likovi:Jake,Raily(oboje mrtvi,nazalost) i Noah(ziv)
Najljepsi likovi(morala sam staviti jer je svaki muski lik lijep):Seth Benson(mrtav),Kieran i Gustavo.
Omiljeni par:Noah i Raily


2.Lucifer
Ovo je serija o sotoni ili Luciferu koji dolazi iz pakla u L.A i pocinje rjesavati ubojstva sa detektivkom Chloe,koja jedina ne pada na njegov šarm,ali koji je razlog toga?

Serija je odlicana!!!I glavni lik je definitivno hot as hell.Doslovno jedva sam cekala svaku epizodu.Serija je humoristicna,kriminalna i misteriozna,perff!Zavrsila se prva sezona,a u septembru krece druga!!

Ocjena:10/10
Omiljeni likovi:Lucifer,Chloe i Mejz(nezz kako se piše xd)
Najljepsi likovi:Lucifer i brat xd
Omiljeni par:Lucifer i Chloe

3.Dark Matter

Grupa kriminalaca probudi se u svemirskom brodu bez sjecanja i krecu na određene misije.Pogledajte ovu seriju i vidite koje sve ''prljave poslove'' ce raditi posada Raze.

Prva sezona i nije nesto posebna,vise-manje sam je gledala iz navike,ali druga sezona je predobra!!Za ovu seriju sam doznala iz komentara sa proslog posta,tako da mnogo hvala!

Ocjena:7/10
Omiljeni likovi:pet i tri
Najljepsi lik:jedan
Omiljeni par:dva i tri
P.S.kada su se probudili bez sjecanja dali su sebi imena po brojevima,kada se ko probudio,pa da vam ne bude cudno.

4.Castle
Pisac kriminalnih romana Richard Castle pocinje raditi sa policijom new yorka gdje upoznaje ljubav svog zivota i inspiraciju za romane detektivku Becket.Svaka nova epizoda,jedno ubojstva kojeg trebaju rijesiti uz pomoc dvojice detektiva Kevina Rayana i Javiara Espozita.

Serija je dosta humoristicna narocitu Rayan i Espozito,a naravno i Castle.Odlicna serija!Gledala sam samo mozda zadnje dvije sezonejer nisam mogla naci ove prve sa dobrom kvalitetom videa,ali okej.

Ocjena:9/10
Omiljeni likovi:Rayan,Espozito,Castle,Lenie.
Najljepsi likovi:Rayan i Espozito
Omiljeni par:Rayan i Jenny

5.House M.D
Dr.House radi kao dijagnosticar sa svojim vrhunskim timom rjesava samo komplikovane i naizgled cudne slucajeve.

Iskreno,prve 4 sezone su mi dosta bolje.Serija je dosta humoristicna i House se predstavlja kao djetinjast,srkastican i naporan ljudima oko sebe,ali i kao pametan doktor,jedan od najboljih.Tako da je mnogo zabavno za gledati.

Ocjena:8/10
Omiljeni likovi:House,Chase,Cameron.
Najljepsi lik:Chase
Omiljeni par:Cameron i Chase

6.Grey's anatomy
Serija preti stažistkinju Meredith Grey i njene prijatelje koji se bore za titulu hirurga.Meredith se zaljubi u glavnog neuro hirurga Shepherda,a u stalnom je takmicenju sa svojom najboljom prijateljicom Cristinom koja se zaljubi u drugog hirurga Burka.Radnja prati i njihove prijatelje Alexa,Izzy i Džordža u stalnom takmicenju za bolje medicinske slucajeve.

Iskreno,gledala sam mozda prvu sezonu i kada sam procitala sta ce sve biti vise mi nije bila zanimljiva.Ali zbog ove serije sam odlucila biti kardiohirurg.

Ocjena:6/10
Omiljeni likovi:Alex i Izzy
Najljepsi lik:Alex
Omiljeni par:Alex i Izzy

7.How i met your mother
Ted svojoj djeci u svakoj epizodi prica o događajima njega i njegovih prijatelja,te kako napokon upoznaje njihovu mamu.Zajedno sa svojim prijateljima Marshalom,Lilly,Robin i Barnijem svaki dan je provodio u baru ,upoznavao je cure,ali je u svakoj trazio onu pravu,iako se par puta ucinilo da je to zapravo Robin.

Serija ima 9 sezona i zadnja mi je i omiljena,također i osma.Prehumoristicna je i predobra.Mislim da nema niko ko je bar jednom nije gledao.

Ocjena:10/10
Omiljeni likovi:Robin i Barny
Najljepsi lik:Barny Stinson
Omiljeni par:Robin i Barny

To bi bilo to!Nadam se da cu vam napisati jos par ovakvih postova sa jos serija u buducnosti.Ako volite neku od ovih serija ili neku zelite pogledati,također i ako imate neku seriju za mene napišite u komentare.
Bye!!

4 comments:

  1. Odlican post!Srcream sam već odavno htela da gledam,dol si me ti zainteresovala za Lucifer!

    ReplyDelete
  2. Stvarno hvala sto si napisala ovaj post draga, sad znam šta ću da gledam večeras. ❤ Scream mi deluje najzanimljivije i najviše mi se dopada. :) Ja sam se skoro navukla na Dr. House i Grey s anatomy, a za ostale do sada nisam čula. Nemam baš neke preporuke za srije trenutno. :)
    <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.bogsport.com

    ReplyDelete
  3. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris
    We follow your blog, please Follow our return
    All entries will receive a corresponding Awards has your blog

    ReplyDelete
  4. Great post I like it:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete