Translate

Saturday, August 15, 2015

Tri stvari koje se ne mogu sakriti -SUNCE,MJESEC i ISTINA


Alohaaa!
I evo mene ponovo nakon odustale ideje bavljenja youtubom vraćam se pisanju.Zašto odustale?
Vjerovatno zato što sam svoj prvi VLOG obrisala.Zašto?Ne znammmm ljudi XD
I kako je uvod već bzvz hajde da krenemo sa temom :*

Odlucila sam sa vama podjeliti meni omiljene slike iz meni omiljeno omiljene serije.


Tri stvari koje se ne mogu sakriti.












Omiljeni likovi: Stiles Stilinski,Derek Hale,Peter Hale,Lydia,Malia Tate Hale,Isaac,blizanci,trener rakla bih da je to to XD
Neomiljeni likovi,tj. mrzim: KATE,KATE,KATE,Deuceilon,Nogitsune,Matt....i ne mogu se sjetiti više
Omiljene sezone: teca i cetvrta ♥♥♥♥♥
Zašto volim seriju: Zbog likova i njihove osobnost,a radnja serije je preeee *-*

I eto slike i par riječi mišljenja o seriji.Nadam se da sam bar nekog zainteresirala da pogleda.
Kao što sam već rekla na asku slijedeci post je ''Spremi se za ucenje predmeta BTS post''
Zatim:''ESENŠLS for school and make up for school''
21. ide ''School Haul''
Pa neki diy BTS post.
Myb. bude i nekih collab postova!

POZS!
Namjerno sam stavila i S da ne bude zabune :*

5 comments:

  1. Omiljena serija. I meni je treća sezona omiljena. Deluje mi da si više za Stydiju, i ja sam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da,više volim Stydiu.Nadam se da ce ih spojiti,mada sam vise sigurna da ce producenti spojiti Marrish :/

      Delete
  2. Najbolja serija ikada, svi su prelepi, ja sam na 5 sezoni i moram čekati svaki utorak kako bi izašli novi linkovi (kinoteka)...

    http://dnkbff.blogspot.com/ Postani naš novi član, molim te. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. i ja sam na 5 sezoni...još ona pauza od 7 mjeseci :///
      Ne znam kako cu prezivitiii :O

      Delete